Ny på skolen

Luk alle
Åbn alle

Kære forældre til kommende 0. klasses elever skoleåret 2024-2025

Mandag d. 13. november 2023 kl. 17-18.30 inviterer vi jer, kommende forældre, til
informationsmøde på Frydenhøjskolen i personalerummet.
Vi glæder os til at se jer, præsentere teamet fra 0.årgang, fortælle jer om skolen og
give jer en rundvisning på SFO og skole.

På glædeligt gensyn
Jan Brian Christensen, konstitueret skoleleder
Peter Hatting Creutzberg, faglig leder
Lena Andersen, faglig leder SFO

• uge 49+50+51 4. december 2023 til d. 24. december 2023 - Web-indskrivningen gennemfør
  • uge 6  2024 - Besked via E-boks om optagelse på skole – pladsanvisningen  sender SFO-tilbud via e-boks til forældrene
  • Torsdag d.2. maj 2024 - Børnene begynder på SFO
  • D. 2. april 2024 Velkomstmøde kl. 17.00 - 18.30
  • Tirsdag d. 13. august  kl. 10-11.30 - Første skoledag for nye 0.klasser ved flagstangen

Alle børn skal modtage undervisning, der kan leve op til folkeskolens undervisning.

Find information om hvornår du skal indskrive dit barn til 0.klasse og SFO, hvad frit skolevalg betyder, og hvilket skoledistrikt dit barn tilhører. Du kan også finde information om dit barns skolegang, hvis du flytter til eller fra Hvidovre Kommune.

Overvejer du at udsætte dit barns skolegang, kan du kan du ligeledes læse mere på denne side.

Du kan læse mere om at være ny på skolen og finde link til indskrivning på hvidovre.dk (nyt vindue)

K-klassen er et undervisningstilbud til børn i skolealderen i Hvidovre Kommune. Børnene har autismespektrumforstyrrelser (ASF) eller er i lignende udfordringer. Undervisningstilbuddet er oprettet efter Folkeskolelovens paragraf 20, stk. 2. Fritidstilbuddet er oprettet efter Servicelovens paragraf 32 og 36. I K-klasserne på Frydenhøjskolen er der seks grupper i alt, fordelt på nulte til niende klasse.

I dette dokument finder du information for nye forældre til elever i k-klasserne (nyt vindue)